Todibusz - A közösségi busz

Todibusz - A közösségi busz

A Todibusz kommunikációs feladatai a következők:

  • Facebook: tartalomstratégia kampányidőszakra és azon kívülre, napi szintű releváns tartalomgyártás. Követőkkel történő kapcsolattartás, kérdések megválaszolása, oldalmoderáció
  • Google+: heti rendszerességű tartalomgyártás
  • Sajtóanyagok, közlemények
  • Honlap tartalmának szövegírása

A booking.todibusz.hu foglalási rendszer

A Todibusz honlapján az ügyfél teljesen automatán tudja megvásárolni az adott járatra jegyét: az adatok megadását követően online bankkártyás tranzakció során egyenlíti ki az árát. A mi feladatunk volt e rendszer funkcióinak meghatározása, annak tesztelése, a tranzakciós emailek elkészítése, valamint az elkészült foglalási rendszer felmerülő hibáinak javítása.

Ügyfélszolgálat

A Todibusz kiemelten kezeli az ügyfelekkel történő kapcsolattartást, ezért online chat-es ügyfélszolgálatot tart fenn. Ennek kezelése, vagyis az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása a mi feladatunk. Ezen felül az egyéb forrásból - Facebook, Google+, email - érkező kérdések, kérések is hozzánk futnak be.

Marketing tanácsadás, megvalósítás

  • Facebook-kampányok készítése, kezelése
  • Google Adwords kampányok menedzselése
  • Affiliate partnerek felkutatása

Eredmények

Az automata foglalási rendszer nagy előnye, hogy nem igényel emberi beavatkozást, így az ügyfelek 0-24 tudnak foglalásokat végezni. Az ehhez társított kiemelt ügyfélszolgálat pedig az ügyfelek számára a kényelmet és a megbízhatóságot mutatják, ezáltal magasabb konverziós ráta érhető el a látogatók körében.