Körösök Völgye Natúrpark Egyesület

Körösök Völgye Natúrpark Egyesület

Hatékony brandépítést megalapozó marketing stratégiát és 2014-2020 időszakra vonatkozó cselekvési tervet készítettünk az Egyesület számára. A médiakampány megvalósításában is aktív szerepet vállaltunk projektmenedzsmenttel, a médiamegjelenések előkészítésével illetve a PR cikkek írásával.

 

A 2014-2020 időszakra vonatkozó marketing stratégia elemei:

  • a Körösök Völgye Natúrpark Egyesület pozicionálása a hazai és határmenti térségben, valamint Közép-Európában
  • Hatékony, minden tagra és a partnerekre kidolgozott belső és külső kommunikációs koncepció
  • határon átnyúló, öko- és aktív turisztikai, továbbá környezeti- és természeti szemléletformálás szempontjainak érvényesítési formái
  • a hatékony brand építés megalapozása
  • cselekvési terv

 

Médiamix megvalósítása:

  • országos TV csatornán 2 alkalommal,
  • országos rádió csatornán 4 alkalommal,
  • országos nyomtatott sajtóban 2 alkalommal,
  • országos online sajtóban 1 alkalommal.